Vart tog helgen vägen?

Ja vart tog denna helg vägen?? Tiden går alltid för fort och stundtals är det svårt att hinna med. Allt jag borde ha gjort, allt som ligger och väntar! I onsdags när jag var hemma med Samuel började jag röja runt i hyllorna, flytta om, ta bort och börja rensa i röran. Men nu är vardagsrummet som efter ett bombnedslag… Men i och för sig har jag spenderat helgen tillsammans med barnen, min man och familjen. Middag tillsammans i lördags, storhandling och sen en stilla vårpromenad för mig själv i lördags.

Idag åkte Simon iväg med morfar och morbror till Dalarna där han ska spendera sportlovet. Kusinerna och morbror Jörgen ska också vara där några dagar. Kul för Simon att få komma bort lite, vila från retandet med brorsan och få umgås med morfar. Men Samuel tycker förstås det är tråkigt, och kanske lite orättvist! Vi tog senare en promenad ner till Hamnen och åt pizza. Prmenerade tillbaka till centrum och tog bussen hem.

Vädret var vackert både idag och igår… Det betyder bra fotoförhållanden även om det direkta solljuset gör det svårt att få till ”bra” bilder. Men några foton blev fina, de delar jag med mig av på Flickr, Facebook och i min bildblogg på Fotosidan! Väl mött!

Photoshopfun…. Det bjuder jag på idag!

PS har inte pysslat eller hunnit med mina handarbeten under helgen… det kliar i fingrarna. Får se om det hinns med under veckan som kommer… 🙂 ❤

Kommentera

