Min bildblogg

http://www.fotosidan.se/blogs/annesjoberg/index.htm

Här är den senaste av mina bloggar… 🙂 Ibland hänger jag knappt med sjålv. Men som ny medlem på Fotosidan så måste jag ju göra lite reklam för mig själv… Jag skriver inte så mycket just nu utan talar kanske lite hellre genom mina bilder. Det är en utmaning.

Att fotografera är så fridfullt och lugnande. Det passar min högkänsliga själ och mitt introverta hjärta! När jag är ute med min kamera mår jag bra. Den känslan är ibland svårt att komma åt annars.

Kommentera

