Jag fick ett svar…

Telias kundservice kommenterade mitt inlägg igår angående deras digital-TV och mina funderingar kring att Mixa 8 i stället blir Mixa 16.

Hejsan, mitt namn är Camilla Tornberg och jag jobbar med sociala medier för Telia. Vad tråkigt att höra att ändringen till Mixa16 inte är något för dig! Vi har ofta fått önskemål om en sådan ändring med fler valbara kanaler av våra kunder och därför så har denna utveckling skett, även om jag såklart förstår att det inte passar alla. Om det är så få av de kanalerna du tittar på så kanske ett annat tv-paket egentligen skulle passa dig bättre, du kan se alla här:
http://www.telia.se/privat/tv/tvpaket
Lagom kanske kan vara något för dig, numera så ingår vissa kanaler via play+ även för Lagom. Det innebär att du kan titta på dem via dator, surfplatta och mobil. Här ser du mer om Lagom: 
http://www.telia.se/privat/tv/tvpaket/produkt/lagom
Om du vill byta tv-paket eller har några andra funderingar så hjälper vår kundtjänst dig mer än gärna, du kan se alla kontaktvägar till oss här:
http://www.telia.se/privat/kontakt?intcmp=top_kontakt
Jag hoppas att du får en trevlig kväll och en glad midsommar! 
Mvh,
Camilla Tornberg
Telia Kundservice

Det tackar jag för. Jag ska förstås kolla upp dessa alternativ för i stort är jag nöjd med det jag har… trots allt. Att byta bolag är ett större projekt och i nuläget orkar jag knappt med det som måste göras varje dag… :-/

Tänk att det går att nå ut med en blogg på detta sätt… P g a denna blogg blev jag kontaktad av en reporter på Svt som ville intervjua mig om prokrastinering, Det sändes också så småningom i Aktuellt. Bara en sådan sak! Dels att jag fick samtalet, dels att jag vågade ställa upp. Häftigt.

Hittills har denna sommar varit aningen kass vad gäller vädret. Idag t ex regnade det mestadels hela dagen, mörkt och grått. Jag hade svårt att vakna på morgonen eftersom jag kom i säng först vid 2 på natten. Hjärnspökena spelar sina spratt med mig. Många tankar utifrån mötet med kuratorn igår. Jag snöar in mig och allt blir lite jobbigare. Men med en vecka kvar till mina sex veckors semester så känns det ändå ok. Jag vet att sommaren kommer bli bra, jag måste bara lita lite mer på mig själv.

Idag fotade jag några fina bilder i regnet. Jag gillar verkligen hur naturen och växterna tar till sig av det vackra som vattnet medför. Inte bara att de blommar ut, vattendropparna bildar mönster på blommor och blad, grenar kan se ut som vackra pärlhalsband med glaspärlor. Underbart helt enkelt.

I morgon är det midsommarafton. Den firar jag i år utan barnen och det känns helt ok även om jag alltid saknar dem när de inte är hos mig. Att bara få ha barnen varannan vecka och som nu med två veckors mellanrum, är svårt men nödvändigt. Men denna helg ska jag bara vara, vila mig och försöka hämta kraften. Det mesta rullar på bra just nu, jag är hyfsat glad och nöjd med det mesta. Men bristen på sömn medför viss sänkning av mitt humör och min ork. Så i natt ska jag sova gott och inte vakna alltför tidigt i morgon. Det ska ju ändå bara regna så då gör väl inte det något! 🙂

Några av de senaste dagarnas bilder som jag lagt in i min ”nya” dator, dvs den jag får låna över sommaren…

Tack för idag! ❤

Kommentera

