#Blogg100 No 83: Resan tar slut…

Och en ny börjar?? Jag ger upp utmaningen som nu blivit ett av mina egna krav på mig själv. Nej, jag har inte dåligt samvete längre för att jag inte kan producera ett inlägg om dagen. Det tog slut för länge sedan…

Livet fylls av nya utmaningar hela tiden. Härom dagen tog jag själv initiativ till ett möte, ett möte som kanske inte riktigt gav mig det jag hade hoppats i form av en boost till mig själv och min självkänsla, men jag genomförde det i alla fall och kanske kommer jag ut starkare av dessa jobbiga möten?? Jag lider hemskt mycket av att inte ”klara av” dessa möten på ett bättre sätt, jag fastnar i ett ältande då jag känner att jag misslyckas. Nåväl, nog om detta nu.

Med dessa ord och bilder från min morgonpromenad i torsdags då jag processade mina tankar, avslutar jag mitt bloggande under ”#Blogg100 och fortsätter som vanligt i stället. Det har varit givande att skriva och är så fortfarande. Att få några nya läsare är förstås också roligt. Jag har hittat några nya bloggar själv att läsa/följa så tack för det! 🙂

Så några fina sommarbilder…

Tack för att du läser!! ❤ 🙂

#Blogg100 Mitt avslut!

Kommentera

