#Blogg100 No 65: Återbesök på Salong DN mm mm

Idag var det dags för återbesök på Salong DN i Gubbängen. Det var på tiden, då det var drygt två månader sedan sist. Så nu är både jag och Bosse nyklippta, jag även nyfärgad… Det känns härligt denna fina vår-/försommardag. Jag gillar verkligen den kortklippta frisyren, lättskött och fin. Färgen känns bra.

Solen värmde gott och promenaden hemåt från Gubbängen blev angenäm. Vid parkleken Starrmyran var det full karriär idag, fullt med barnfamiljer… Kul att det händer saker! Hönsen gick fria och hästarna var ute på en liten tur. Naturen är ljuvligt grön nu och det blommar för fullt. Just nu känns livet oförskämt bra. Det är knappt jag vågar tro att det är sant! Om en dryg vecka flyger vi till Berlin. Det ser jag verkligen fram emot. Sommar och semestern stundar inte alltför långt fram. Livet har återgått till något normalt, men för mig är ändå allt annorlunda. Nytt på något sätt. Jag är utanför min bubbla, min trygghet. Men jag får uppleva så mycket bra, roligt och vackert! Bland annat detta:

#Blogg100

Kommentera

