#Blogg100 50/100: Hurraaaaaaaaa!!!! Jag är halvägs!

Ok, nu är jag inne på mitt femtionde inlägg. Efter en lång dag hemifrån är min plan att komma i säng i rimlig tid. Jag är grymt trött, vilket kanske inte är så konstigt om jag sover runt 4 timmar om natten, eller fem ibland. Det är för lite!

Idag var sonen med på jobbet. PRAO kallas det. Han skötte sig fint, var med mig på NO-lektionen i 4:an där de tittade på en underbar film om Myren. Vackra bilder. Vid lunch fick han gå till sin pappa och jag åkte som vanligt kl 12.30 för promenadgruppen. Idag kom en kompis tillbaka till gruppen så det var kul. Vi pratade om FAR – Fysisk Aktivitet på Recept. Ett koncept som är bra, men som inte fungerar – dvs p g a omsättning i person alen (bl a) så blir uppföljning obefintilig och jag dras med dåligt samvete för att jag inte tränar. Suck! Men nu har jag bokat in en tid hos sjukgymnasten för uppföljning/genomgång samt kanske få lite tips om hur jag kan komma igång med träningen. Heja mig!

Sen åkte jag och min kompis in till stan. Med mig hem fick jag lite drygt 500 foton tagna i Kungsträdgården, på de blommande körsbärsträden. Det var underbart väder, strålande sol och vi åt en glass. När min väninna åkte hem så fortsatte jag ett varv till bland alla andra besökare och sökte efter den ”perfekta bilden”. Jag kommer inte lägga in så många av dagens bilder i bloggen då jag inte gått igenom dem än, men det kommer… var så säkra på det!

Nu är det slut på en fin dag. Hoppas morgondagen blir lika fin… ❤

#Blogg100

 

Ett svar till “#Blogg100 50/100: Hurraaaaaaaaa!!!! Jag är halvägs!

Kommentera

