Jag är så jävla lojal och plikttrogen!

Jag kommer alltid i tid. Ja oftast i GOD tid. Hatar att vara sen. Så även idag. Jag skulle gå på det tredje tillfället av gruppbehandlingen, så jag var på mottagningen en kvart innan. Vid första tillfället var vi 8 deltagare. Men det var dukat för 11-12 st. Andra tillfället var vi fyra. Idag var jag EN!!! Ensam i väntrummet. Ledarna skulle alltså vara fler än gruppdeltagarna. Så här var det även på gruppbehandlingen för social fobi. Vi skulle vara 12′ men blev färre och färre… Nåja som en tröst kom ytterligare en deltagare ca 5 min sent men det är fortfarande ingen grupp! Träffen avbokades och jag fick två timmar att döda!

Sitter på Delselius och ”gottar” mig. Jag som varit såååååå duktig denna vecka! Inte ätit något extra(läs sött). Men innan gick jag i alla fall en promenad på 2.95 km (enl runkeeper – kan man lita på den?). Så lite duktig har jag varit!

Kanske har inte ”egenskapen” att alltid komma i tid med lojalitet att göra, men det jag menar är att jag ser till att komma på möten etc oavsett hur jobbigt det känns. Jag har inte tackat nej till någon behandling jag blivit ”erbjuden”. Ändå är jag inte tillräckligt frisk (eller vad jag ska kalla det). Bara så less på allt. Jag är utan hopp om att Capio på Värmdö faktiskt har kapacitet att hjälpa mig. Jag måste vara eländigt svår att hjälpa/behandla…

Nåja, jag sitter här och väntar. Vill inte hämta Samuel för tidigt. Då blir han sur. Han gillar fritids, han gillar minecraft (?) på paddan….

Kommentera

