Det räckte inte…

För Brasilien detta WM alltså…. Holland fick in tredje målet på övertid, Brasilien 0, Holland 3.

Egentligen är jag inte intresserad av fotboll ändå sitter jag här själv och tittar… Kvällen blev mer än lovligt misslyckad. Mitt fel, jag överreagerar och beter mig som en bortskämd unge, men kanske kommer jag på rätt väg genom att erkänna det? Men det är föga troligt. Kanske är jag en jävla prinsessa på ärten?? Kanske blir det bättre om jag sover?? Besvikelsen över mitt smått patetiska beteende är stor! Men inget mer om detta nu! Jag stänger av TV:n och försöker komma till ro, lite musik i öronen så ska nog John Blund komma, även om jag i kväll inte förtjänar det …

Jag avslutar med ett citat:

”… ju mer du kan värdesätta och acceptera nuet, desto friare är du från smärta och lidande – och från egot.”

ur Lev livet fullt ut av Eckhart Tolle. Detta behöver sannerligen jag öva på! Jag sätter krokben för mig själv och drar med andra i fallet! Suck!

20140713-000029-29639.jpg

20140713-000030-30588.jpg

Kommentera

