Kapitulerar…

Jag vill nog inte säga farväl till WordPress i alla fall. Skiter i vad andra tycker. Jag gillar WordPress, jag gillar Blogger, jag gillar Weebly (så där, nu när vänskapsbanden knyts…) men mest av allt gillar jag att skriva och även om jag inte är perfekt och mitt bloggande absolut inte är i närheten av perfekt så kommer jag fortsätta med detta 🙂

I just love it! Det är kärlek att skriva. Det är terapi och det är helande. Oavsett om jag dumpar skit eller inte. Eller om jag skriver om ”viktiga” saker eller om händelser i välden. Jag VILL skriva. Om jag hade talang för det skulle jag vilja skriva mycket mer än jag gör och för andra syften. Nu har jag inte det så det får helt enkelt bli på denna nivå. Läs om du vill eller strunta i det!

hjarta

Kommentera

