Inte längre vän med WordPress…

Numer när jag kopierar text från blogger försvinner texten. Ingen aning om varför. Har inte hänt förut… Så trist att det inte längre fungerar på ett tillfredsställande sätt. Kanske borde byta tema då, men jag gillar detta 😦 Skittrist!!!

6 svar till “Inte längre vän med WordPress…

    • Ja det kan man undra. Jag tänkte inte det från början. Men jag har svårt att välja plattform. Därför blir det samma text. Blogger delar jag på Google + där jag inte har några följare utom Bosse då… WordPress lägger jag på Facebook typ. Men kanske borde jag lägga ner någon av bloggarna??? Får se hur jag gör! 🙂

      • Du och Bosse är de enda jag vet som lägger ut samma text på massor av bloggportaler. Jag har alltid undrat varför? Självklart får ni lägga ut hur mycket ni vill men jag är nyfiken på syftet? Själv har jag ju fyra bloggar på wp men dom är ämnesindelade.

      • Ja det var min intention från början, men allt flyter samman till en stor sörja så det är inte lätt att hitta inriktning att dela upp det i. Jag skulle egentligen vilja ha fokus på olika ämnen på ett bra sätt. Har du några tips? Jag är inte intresserad av att ha typ matbloggar eller modebloggar… Hehe..

      • Fast dina ämnen hör ihop tycker jag och passar i en blogg. Det är ditt liv och dina barn. Ett stort ämne 🙂

      • Jo kanske det är så… Men jag måste säga att jag har svårt att välj 🙂 på Blogger är det lättare att lägga in bilder då jag sparar dem i Google. WordPress är ”roligare” att jobba med 🙂 svårt läge! Men jag kanske ska jag tänka om??

Kommentera

