Ser på rapport och känner mig ”ute”!

Jag menar… Jag har SVT nyheters app, det har jag! Jag har Facebook, Twitter, Instagram etc. Men jag har inte riktigt fattat det där med ”hashtags”. Är jag helt korkad? Ja antagligen, men jag får väl lära mig…. Vi har ju trots allt ett modernt samhälle!

Sen måste jag säga att jag tycker det är hemskt att gamla får hem kalla matlådor att värma i mikron varje dag… Tänk att inte få äta hemlagad mat längre, bara för att man är äldre och inte kan laga mat själv…

Sen ser jag ”kåkstäderna” runt Stockholm! Det är hemskt att se hur de hemlösa eu-migranterna bor! Det är inte ok!!

Nåja jag ska ju börja leva, detta är bara början! 🙂 Daga att hitta frågorna som engagerar mig!!

Ett svar till “Ser på rapport och känner mig ”ute”!

Kommentera

