Färdiga med St Eriks ögonsjukhus

Så, nu är vi klara med St Eriks Ögonsjukhus. Samuel skelar fortfarande när ögonläkaren tvingar fram det och kanske kommer det fram när han är trött… Men nu behöver vi inte besöka Skelningsmottagningen igen! Hurra!!! Dessutom var synen prima!!

Vi höll på att inte hitta dit dock… Eller jag för att inte skylla
Ifrån mig 🙂 Vi gick upp fel uppgång vid Fridhemsplan men hann nästan i tid, hemskt att komma sent! Jag är ju aldrig sen! Hatar att komma sent!!!

Åkte via cityterminalen idag och det tog nog aningens längre tid men Samuel var nöjd!

Nu sitter vi på 422 och lämnar Orminge bakom oss… Det blir denna buss om Samuel får välja. Han sitter längst fram för att ha bästa sikt under de 50 min som bussturen tar hem.

Samuel får vara ledig och hemma med mig resten av dagen. Kl 14 ska Simon få gå hem idag och sen ska vi bara ha en mysig helg!

20140110-104449.jpg

20140110-104519.jpg

20140110-104555.jpg

20140110-104536.jpg

Kommentera

