I morgon och resten av mitt liv

I morgon, min födelsedag. Jag skriver det inte för att jag absolut vill bli gratulerad på min dag men visst är väl det trevligt. Fast jag fyller visst 43 år och det är ju inget särskilt med det. Jag är inte direkt rädd för att bli äldre. På något sätt känns det tryggare. Men samtidigt skitläskigt att åren går. Har väl kopplat ihop ålder med förstånd kanske?? Ja att jag borde vara mer förståndig och kanske mer färdig nu när jag sedan flera år passerat 40-strecket. Mer gråhårig har jag i alla fall blivit. Ganska fascinerad av de silvergrå stråna…

Nåväl i morgon är en ny dag med nya utmaningar. Barnveckan har börjat och med den luringarna att få barnen i säng så här första kvällen. Det var inte ett dugg poppis att jag plockade fram pyjamaserna när klockan slagit 20 och Rapport var slut… Nä, vilda protester följde. Men nu är de små nattklädda och tandborstade 🙂 Snart dags att läsa vidare om LasseMajas detektivbyrå och Cykelmysteriet… Hur ska det gå??

Sen kommer vardagen smygande och med den alla måsten och beslut som ska fattas!!!!

Avslutar med några fina bilder från idag på mina långhåriga barn, mig med en finne i pannan och den goda cheesecake min bror avslutade middagen med idag…

simon 2 simon 1

Långhårig grabb

anne

cheesecake

Kommentera

