Äntligen!!!

Nu är de på väg hem… Mina älskade underbara ungar. Jag VET att jag under veckan tillsammans med dem kommer bli helt galen, frustrerad och irriterad med det slår inte kärleken till dem. Jag är så lyckligt lottad över att jag ens fick barn. Det är inte en självklarhet. Så de var mycket välkomna när de väl kom.

Nu stundar julen runt husknuten med den stress och oro den innebär i mitt liv men det kommer kännas så mycket lättare med barnen i min närhet. Jag kommer göra mitt yttersta för att hålla ångesten borta, I vill do what it takes så att säga… Mina barn ska få en fin jul ❤

Idag har jag klätt klart ”granen”, bäddat rent i barnens sängar och försökt plocka undan en del… Jag har hunnit med det nya receptet av Skumbananfudge, men tvivlar på att barnen tänker testa det hela… men smeten var GOD!!!!

Vad vi ska få i oss till en sen middag återstår att se… kan det bli pasta med köttbullar kanske 🙂 Det är vardagsmat i vårt hem!

Kommentera

