Nu jävlar!

Jag är taggad. Jag vill något! Jag har några dagar på mig… Och vad gör jag då? Jag börjar sortera mina dvd-filmer… Jahapp!!! Ja nu blir det julfint eller hur?? När jag nu börjar sortera bland filmerna kommer jag på att böckerna ska organiseras om. Dvs allt i min hylla kommer flyttas runt. Mitt nästa måste, samtidigt som jag flyttar runt mina filmer och böcker inser jag att mina CD-skivor tar väldigt mycket plats. Ja, då hämtar jag upp ett par tomma banankartonger från källaren och tänker att nu jäklar packa ner mina skivor… Spara några som barnen kan lyssna på men resten ska undan!!

Alltså, jag vet att jag borde skriva ner en lista med göromålen… Sen bestämma ordning, bestämma tid osv. Min arbetsterapeut kämpar för att få mig att fatta och visst gör jag väl det! Jag bara låter bli att göra…

Nåja, idag har jag i alla fall vikt alla lakan och handdukar, planterat mina sticklingar och varit på Coop… Nu ska jag få ordning i hyllsystemet och sen göra det jag skulle göra: slå in julklapparna!!

Kommentera

