Att vara personlig i en ”offentlig” miljö

Jag tänker ganska så ofta över att jag öppet skriver om mig själv och mitt liv, Min blogg bygger enbart på mina personliga åsikter och upplevelser, tankar och känslor. Hur det ser ut för andra vet jag inte. Jag är ingen intressant person. Jag skriver inte långa, utförliga beskrivningar om olika saker i livet, men jag försöker berätta om det som spökar i min vardag…

Just nu är min rast i princip slut. Jag var bara tvungen att få ur mig några rader… mina tankar och funderingar…

Jag fick ett mail från min älskling igår. Det handlade om oss, om vårt liv tillsammans, om rädsla för det som kanske gått snett tidigare i livet. Vi har en fin och varm relation. Vi ser båda positivt på att vi funnit varandra. Sen finns det vissa upplevelser i vår relation som vi båda vill få. Vi kommer varandra nära, så nära det går i princip. Vi har den sista delen i en total förening kvar att se fram emot, för jag kan inte gömma min förhoppning att den kommer så småningom. Jag har inte bråttom, för vi har det bra tillsamman och kan ge varandra den största kärleken på många andra sätt… Men ändå så finns det lilla extra kvar. Att övervinna en rädsla är stort! Jag har trätt över många gränser under bara några månader… Igår var det t ex exakt två månader sedan jag och B mötter för första gången… Det har gått fort, och är helt underbart!!

Kram fina B för du har väckt mig och gett mig livet tillbaka!! 

Kommentera

