Provtagning, frukost sen jobbet…

Nu sitter jag på vardagsfiket igen. Har ätit en macka och tagit en latte. Innan besökte jag vårdcentralens provtagning… Inget skoj alls att lämna en massa rör med blod men kanske får jag svar på OM det är nåogt som är koko i kroppen… Jag hoppas inte, men samtidigt vill jag ha förklaringar till varför jag blir så förgjordat trött hela tiden, framför allt på eftermiddagarna…

Åkte från min älskade B redan 6.30 i morse. Nästa gång vi ses är på tisdag den 12/3 på eftermiddagen… Suck, lång tid utan varandra… Vi kommer väl ses över Skype och Google+ men det är ju inte samma sak…

Längtar i och för sig efter mina barn och de får jag träffa i eftermiddag… mina älskade barn

Kommentera

