Funderingar i natten

Känns tungt att klockan är snart 2.30 torsdasnatten och jag inte kan sova trots min imovane Jag förstår inte varför jag inte somnar. Antagligen saknar jag B:s varma sköna säng. Här hemma har jag bara en bäddsoffa. Visst, den är ok men inte lika skönt som en riktig säng och dessutom en underbar man vid min sida som jag kan mysa med. Det är livet för mig som kvinna…

Känner mig inte påverkad av tabletten alls i kväll då det är flera timmar sen jag tog den och jag låg i sängen i en timme utan att kunna sova. Nu sitter jag vid min nya MacBook Air… En flott, tunn dator som inget väger  Min nya jobbdator.

Jag saknar dig min fina B. Jag hoppas du mår bättre i morgon och att du fått sova. Själv skall jag upp om ca 3,5 timmar… Kanske dags att försöka sova igen så jag orkar jobba och vara vaken i morgon kväll hos B…

Kommentera

