Jag är en slarvig morsa…

Vaknar trött och lite slut i kroppen efter en sen kväll. Inte gjorde jag något speciellt direkt men fredagkväll med barnen blir lite sen och trög. Jag har mycket i huvudet, vet inte vad jag  skall göra av med allt. Nåja, det är inte städat här hemma på tre-fyra veckor och jag skäms… så dammit över allt Jag har barnen varannan vecka och det är underbart, och de senaste veckorna utan barnen har jag varit hos någon jag tycker om… Äntligen träffat någon som jag trivs väldigt bra med… Hur skall jag hinna med städningen då???? Nåja, jag borde klara av det tycker jag nog.

Skulle tro att jag skickar över ungarna till sin pappa om någon timme och då borde jag hinna dra runt dammsugaren innan jag skall åka till min kärlek. Vi skall på bio i kväll, skall bli mysigt. Hellre det än melodifestivalen… Men skulle behöva handla också. Suck! Sonen fyller 9 på torsdag. Han älskar kanelbullar och jag hinner inte baka:-( Jag vill göra det men det blir för stressigt. Mina bullar är skitgoda… Kalas borde vi också ha men inte fan har jag fixat det. Min son vill för första gången HA kalas. med sin autism har det inte varit ett intresse tidigare men nu har han varit på kalas några gånger. Det gillade han trots han inte umgås ”normalt” med kompisar 🙂 Min älsklingsunge….

Nu är i alla fall hans frukost klar! Gröt, som vanligt… om lillebror får i sig något återstår att se…

Jag älskar mina barn och känner sorg att inte få vara med dem alltid men det är skönt att få umgås med en kärleksfull man också som kan tillfredsställa andra behov och som får mig att glömma vardagen…

Kommentera

