Inga planerade konserter :-(

Nu när jag egentligen skall duscha barnen och skriva mina räkningar samt förbereda mig för nästa vecka kommer jag att tänka på att inte en enda konsertbiljett bränner i fickan på mig… inte en enda 😦 Det känns nästan lite sorgligt… Jag vill gå på konserter igen… under de senaste åren har det minskat i antal ganska radikalt… pengar ett problem, tid ett annat, ork ett tredje…. Men vad fan, någon konsert måste det bli snart… Springsteen på Ullevi i Göteborg i somras, Kents spelning på Sjöhistoriska i Stockholm… Dessa var sommarens höjdpunkter för mig… Sen Kent på Cirkus tidigare och Laleh i samma lokal… Ryan Adams senaste spelningar… Ja jag längtar ut i livemusikens härliga värld… trots jag avskyr stora folksamlingar…

Kommentera

